יוני בכלים
צילום:יאיר מיוחס
עבודות חדשות של משתתפי התכנית הדו שנתית לכוריאוגרפיה

התכנית לכוריאוגרפיה פועלת החל מ 2009, ומעניקה מסגרת תומכת ומקדמת ליוצרי\ות מחול צעירים\ות. במהלך התכנית עובדים היוצרים\ות על יצירת מחול חדשה אותה הם חושפים בפני חברי התכנית, בפני כוריאוגרפים אורחים ואנשי קהילת המחול. במסגרת 'יוני בכלים', אם סיום שנת הלימודים, נחשפות לראשונה עבודות ותהליכים שהתרחשו במשך השנה בקבוצת העבודה עם ענת דניאלי, לקהילת המחול ולקהל הרחב.

בוגרי התכנית הדו שנתית לכוריאוגרפיה, אשר העלו לראשונה עבודות ב'יוני בכלים',  משתלבים בפסטיבלי מחול שונים כמו 'הרמת מסך', פסטיבל 'צוללן', פסטיבל 'ריקודי חדר', 'בין שמיים לארץ', 'מחול שלם', ועוד. 'יוני בכלים' היא הזמנה לצפות ביצירות חדשות של יוצרים\ות בוגרי\ות התכנית, בבית בו הן נוצרו.

Untitled
יוני בכלים 2019 /
יוני
המשך
דימוי גרפיה
יוני בכלים 2018 /
יוני
המשך
יוני בכלים 2017
יוני בכלים 2017 /
יוני
המשך
13321634_1578037142494620_3801783018655709718_n
יוני בכלים 2016 /
יוני
המשך
צילום:יאיר מיוחס
יוני בכלים 2015 /
יוני
המשך
יוני בכלים 2014 תמונה
יוני בכלים 2014 /
יוני
המשך
2013 - רובין בערמה
יוני בכלים 2013 /
יוני
המשך
יוני בכלים 2012 - פלייר ללא טקסט
יוני בכלים 2012 /
יוני
המשך
סיום 2011 - פלייר ללא טקסט
יוני בכלים 2011 /
יוני
המשך
יוני בכלים 2010 פלייר ללא טקסט
יוני בכלים 2010 /
יוני
המשך
יוני בכלים 2020
אימג 2

הכוריאוגרפיה של היקום בשנה וחצי האחרונות ניתבה אנשים פנימה אל ביתם או החוצה אל הטבע.
הכוריאוגרפיה של המגפה, השאירה מרווחים בינינו, גרמה לנו להאט, להסס אל מול גוף. לעצור.
הכוריאוגרפיה של המסכה נתנה איזה חופש חדש לגופים מסוימים, למחאות מסוימות, לאנונימיות שהיא הקלה לחלקנו.
הכוריאוגרפיה של הזום, ייצרה במה מלבנית, זום-אין לפנים, לא ידוע מה הגובה של הפרפורמר שלפנינו , איך היציבה שלה, הפכנו לתמונה חיה.
המון כוריאוגרפיה ותכנית שמלמדת את מה שקיים שם בחוץ. ושרגילה להעלות אותו לבמה.
השפעה של בחירות, שליטה ואי שליטה, שימושים במרחב, שימושים בכוחות הגוף האנושי, אפשרויות שונות של התנהלות בתוך מסגרת, הסיפור שאנחנו מספרות ומספרים לעצמנו ולעולם.
אולי האמנות לא הייתה חסרה לאנשים כי היא סופכלסופ נגעה בהם מהלי שידעו.
הרקידה אנשים בביתם- כי הסטטיות צרמה להם, הניעה יצירתיות כי השעמום איים על הנפש, הביאה למודעות חדשה של החסך ב מגע, תנועה, נשימה.
ואנחנו- האמנים, אלו שבאו להופיע, לרגע הושהנו, שאלנו את עצמנו טוב טוב לשם מה אנחנו קיימים.
ועכשיו עשיריה שכזו , שבחרה לבחור בכוריאוגרפיה עומדת לפני קו סיום התכנית. ובוחרת לשתף אתכן/ם הקהל, מבחר של עבודות, הצעות, מסעות גוף ודימוי, נשמח אם תצטרפו, האמנות שרדה יפה את הבדידות אבל יותר אוהבת את הביחד.